Stiri

163

Tendințe la IFFA 2019: "Dacă nu te miști, vremurile trec peste tine"

autor

MeetMilk.ro

distribuie

(Comunicat) Comerțul măcelarului, dacă este de succes, trebuie să reprezinte, atât tradiția, cât și evoluțiile contemporane. Cea mai bună rețetă este un amestec de experiență clară, în produsele din carne și mezeluri, fundal tehnologic și idei noi, avândo viziune pentru viitor și optimizând ceea ce există deja; aceasta este invitația IFFA, între 4 și 9 mai 2019, care va avea o imagine de ansamblu cuprinzătoare, și va prezenta tendințe majore și va oferi fiecare inspirație și schimb de specialiști idei.   Tendința spre o calitate excepțională în comerțul măcelarului este nediminuată. Prin produsele sale, comerțul se diferențiază de piața masivă. În plus, consumatorii sunt interesați și vor transparență. Dar, iată reperele:   Calitate înaltă   Caracteristicile care contează sunt individualizarea și autenticul. De exemplu, originea regională a animalelor, rase neobișnuite sau anumite tipuri de reproducere și hrana pentru animale. Ceea ce se aplică la carne, se aplică și cârnaților.   Tendința este spre rețete clare și unice, în conformitate cu motto-ul "mai puțin înseamnă mai mult". Maestrul măcelar Jörg Erchinger, din Berlin, este cunoscut acolo ca unul dintre primii care a făcut un punct de produse "fără gluten".   El spune: "Ne concentrăm pe ceea ce vrea clientul. Și așa, am revizuit toate rețetele, astfel încât cârnații să nu conțină gluten sau glutamat. Clienții noștri apreciază acest lucru. "Dispunând de produse surprinzătoare, cum ar fi ”bulionul oaselor ", Ebert Butcher's Delicatessen, din Frankfurt am Main, au atras o atenție deosebită. Inga Ebert spune: "Am creat acest bulion de oase fine în 2017, din doar cinci ingrediente. O băutură sănătoasă, de care vă puteți bucura caldă sau rece, și este doar plină de nutrienți vitale! Această tendință s-a resimțit deja în SUA, iar întreprinderile germane au oferit deja bulion de oase. Dar cine știe cum să facă, dacă nu noi, care suntem măcelari? Avem infrastructura - cazane, de exemplu - și avem ingredientele. "   Problema timpului   Chiar dacă alimentele convenționale nu sunt întotdeauna o idee pozitivă în rândul clienților, mâncărurile care pot fi pregătite rapid sunt în continuare populare. Ceea ce este nou, este cererea ca aceste alimente să fie extrem de bune și sănătoase. Astfel, gătitul ”sous vide” a câștigat o poziție fermă în rândul gurmanzilor de carne și oferă măcelarilor o oportunitate de a stabili o piață cu produse speciale, marinate sau mâncăruri preparate individual.   Mâncărurile gata preparate de măcelării sunt, de asemenea, populare. Ele sunt foarte diferite de acele produse industrial, cu care clientul este familiarizat în punctele de vânzare cu amănuntul și își câștigă reputația prin autenticitatea și "gust al casei".   Acolo unde se întâmplă totul   Punctele de vânzare mobilă au un aspect nou, de stradă. În 2017, Jürgen Pum, măcelar de la Freiburg, a cumpărat un camion. El spune: "La început am fost disponibili doar pentru unele petreceri; acum suntem prezenți foarte frecvent la festivaluri. Astfel, pentru noi, camioanele pentru produse alimentare au devenit un element major al afacerii noastre ".   Jürgen Pum a extins în mod semnificativ logistica frigorifică a comerțului cu produse de măcelărie. În comparație cu majoritatea camioanelor de alimentație, ca măcelar, se vede că are un avantaj clar. "Avem o bucătărie, avem experiență în serviciul de evenimente". El subliniază acest lucru cu creații de înaltă calitate, cum ar fi "Burgerul pe băț".   Automatele cu livrare   Dacă timpul nu este suficient, nu există suficient personal sau mediul de afaceri nu permite, automatele de cumpărături pot oferi produse 24 de ore. Sau, un "drive-in", așa cum a deschis Zehetner, măcelarul gourmet din Dietach (Steyr), din Austria Superioară.   Directorul general Siegfried Zehetner explică: "Am condus prima afacere de măcelărie timp de zece ani, permițând tuturor să cumpere o gustare, să creeze un meniu sau să facă o precomandă, în timp ce stau în mașină. Mamele, care au copii adormiți în mașină, erau unii dintre primii clienți. Trasată ca doar un gimmick publicitar, aceasta idee ne-a permis sa castigam o mare atentie si o recunoastere considerabila."   Măcelăria on-line   "Un magazin online face parte dintr-un pachet on-line global și, în mod cert, face parte dintr-o afacere modernă a măcelarului", spune Rüdiger Strobel măcelar la Strobel de la Selbitz, în Franconia, care adaugă:  "În cazul nostru, este deosebit de important pentru clienții care, de la domiciliu, nu doresc să se lipsească de specialitățile lor franconiene ". Strobel combină imaginea tradițională a unei afaceri de prelucrare, cu aspecte moderne care se potrivesc regiunii, cum ar fi produsele provenind de la porci crescuți cu paie și bovine de pășunat. Acest maestru măcelar nu crede că există tendințe generale:   "Structurile din Germania sunt prea diferite. Putem obține rezultate bune, în ceea ce privește contactele personale cu fermierii, ca producători de carne, și cu clienții. "Imaginea industriei în ansamblu beneficiază de acest lucru. Și, ceea ce este valabil și pentru alte afaceri este valabil în ceea ce privește comerțul măcelarilor: "Dacă nu vă mișcați cu vremurile, vremurile vor trece peste voi". IFFA 2019 pentru a prezenta inovații pentru comerț   Aceste stimulente majore pentru viitorul sectorului de măcelării vor fi prezentate la IFFA, numarul unu pentru industria cărnii, la Frankfurt pe Main, între 4 și 9 mai 2019. Vor fi organizate evenimente informative care acoperă fiecare aspect al comerțului, produse noi și servicii pentru vânzările, competițiile de calitate organizate de Asociația Măcelarilor Germane și numeroasele inovații de natură tehnologică vor face o vizită la IFFA o experiență reală.   Rețineți bilete accesând: www.iffa.com  Informații suplimentare: www.food-technologies.messefrankfurt.com

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2