209
Un nou raport privind produsele alimentare pentru copiii de vârstă mică, publicat de 3A Business Consulting, arată că piața globală își va continua creșterea valoarii și a volumului. Raportul, intitulat „Piața globală a alimentelor pentru bebeluși, incluzând formule de lapte pentru sugari și proteinele lactate 2019-2024”, afirmă că piața globală a alimentelor pentru bebeluși a fost estimată la 17,3 miliarde de dolari, în 2018 și se va ridica la aproximativ 25,6 miliarde USD în 2024, corespunzând unui CAGR de 7%. Asia Pacific reprezintă 29% din valoarea pieței globale, urmată de Europa de Est și Europa de Vest. În ceea ce privește valoarea de țară, Rusia este cea mai mare piață a alimentelor pentru copii, urmată de China și SUA. Tendințe cheie Piața alimentelor pentru bebeluși este alimentată de creșterea ambalajelor inovatoare, produse din timp și a produselor sănătoase tip convenience. În plus, gama de produse este în creștere, în cadrul mărcilor economice, atrăgând consumatorii cu venituri mici și medii. Mâncarea preparată pentru copii rămâne principala categorie de vânzări de produse alimentare pentru copii, reprezentând aproximativ 49% din valoarea vânzărilor globale, iar acest lucru va fi în continuă creștere. până în 2024. Consumatorii se concentrează mai mult asupra sănătății generale și mulți consumatori caută produse clean label, ceea ce înseamnă că sunt din ce în ce mai selectivi în alegerile lor. Comerțul cu amănuntul online este canalul de distribuție cu cea mai rapidă creștere a produselor alimentare pentru copii, deoarece oferă o disponibilitate extinsă la informații despre produse, ingrediente, prețuri etc., precum și o modalitate convenabilă de cumpărături, datorită înmulțirii numărului consumatorilor care au acces ușor și constant la internet prin smartphone-uri și tablete capabile. Tage Affertsholt, partener de conducere al 3A Business Consulting, a declarat: „Sperăm că informațiile și analiza cuprinse în acest raport vor oferi companiilor de produse alimentare pentru copii și companiilor de proteine lactate, un instrument important de navigație în procesul lor de planificare strategică.”