În disperarea de a vinde cât mai mult, unii producători și retailiști își trag singuri preșul de sub picioare, subminându-și imaginea cu erori grave de marketing, mai ales în privința promoțiilor. Astfel, cotidianul ”Bună ziua Iași” susține într-un articol dublat de un reportaj video difuzat pe site-ul zbi.ro, că un procesator din Ardeal, în colaborare cu cei de la magazinul Auchan din capitala Moldovei, au început să țepuiască tot mai mulți clienți. Păcăleala constă în faptul că un cumparator care ajunge în Auchan este atras de un promoter la raft să cumpere produse de zece lei pentru a primi un cadou. Astfel, pentru cumparaturi de zece lei un client este îmbiat cu lingurițe, boluri și alte astfel de produse pe care ar urma să le primească imediat ce achită la casa de marcat. Numai că în momentul în care ajunge la casa de marcat, cumpărătorul nu mai primește nimic din ceea ce i-a promis individul de laraft. În plus, clienților li se promite ca premiu un frigider, numai că nici pentru acesta nu primesc vreun bon, voucher etc. (Mai multe, pe www.bzi.ro)