142
Într-un efort de a aborda creșterea discounterilor, cum ar fi Aldi si Lidl, gigantul supermarket Tesco introduce șapte sub-branduri, care acoperă produse de carne și păsări de curte, precum și produse proaspete. Noile branduri vor cuprinde 76 de produse. Aceste mărci vor fi canalizate prin ceea ce Shore Capital a descris ca fiind "ferme aparent fictive". ”Sub-brand”-ul pentru produsele din carne de porc vor fi comercializate sub marca Woodside Farms, în timp ce produsele de pui pot fi găsite sub eticheta de Willow Ferme. Între timp, Boswell Ferme va fi ferma fictivă ce va reprezenta produsele de carne de vită. "Cu toate acestea, noi știm că majoritatea clienților noștri doresc comoditatea de a obține toate cumpărăturile într-un singur loc. Aceste șapte branduri noi, care sunt exclusive pentru Tesco, răspund nevoilor clienților noștri pentru produse alimentare proaspete de calitate, la prețuri foarte competitive, achiziționate dintr-un singur magazin. "Se speră ca lansarea brandurilor fermelor fictive vor ajuta Tesco în concurența cu discounterii germani Aldi si Lidl. "NFU caută să se asigure că noul brand Tesco pe produsele alimentare selectate sunt etichetate în mod corect și clar ca fiind britanice", a declarat consilierul Ruth Mason. "Noi recunoaștem că Tesco a ales pentru a marca aceste produse cu nume fictive de fermă - o tehnică de marketing practicată de Aldi si Lidl, pe liniile de produse selectate. Vor exista în mod inevitabil, cumpărători care vor crede că numele fictive ale fermelor sunt sursa reală a produsului, iar acest lucru face ca etichetarea de origine să fie foarte clară.