196

Tetra pak a sarbatorit 60 de ani de activitate

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Vineri, 7 septembrie, Tetra Pak a sarbatorit 60 de ani de activitate, dupa ce, pe 7 septembrie 1952, Tetra Pak livra primul echipament pentru ambalarea laptelui in cutii de carton Tetra Classic.

Una dintre realizarile notabile din acest an aniversar a fost publicarea noului Index al Lactatelor, raport care subliniaza provocarile si oportunitatile reprezentate de asteptarile crescande ale consumatorilor cu venituri mici, din tarile in curs de dezvoltare Un studiu recent al Tetra Pak, lider in industria procesarii si ambalarii alimentelor, identifica 2,7 miliarde de consumatori cu venituri scazute din tarile in curs de dezvoltare, reprezentand urmatoarea oportunitate de crestere semnificativa pentru industria lactatelor. Consumul categoriei de populatie cu venituri mici este estimata a avea o crestere de la circa 70 de miliarde de litri in 2011 la aproape 80 de miliarde de litri in 2014, conform Indexului Lactatelor, raport care prezinta date, statistici si tendinte din industria de profil la nivel mondial. "Consumatorii cu venituri modeste reprezinta una dintre cele mai mari oportunitati de crestere pentru industria produselor lactate. Cheia succesului de maine este sa raspundem astazi asteptarilor si nevoilor acestor consumatori ", declara Dennis Jönsson, Presedintele si CEO Tetra Pak. "Acesti consumatori reprezinta aproape 40% din populatia lumii si consuma 38% din produsele lactate comercializate in tarile in curs de dezvoltare." Este de asteptat ca multi dintre acesti consumatori sa prospere, sa treaca de la venituri modeste la venituri medii pana la sfarsitul acestui deceniu, sporindu-le puterea de cumparare si influentand alegerea gamelor de produse achizitionate. Odata cu cresterea puterii de cumparare, o mai mare constientizare a nevoii de siguranta alimentara si nevoia de a consuma produse gata de baut, este de asteptat sa creasca si cererea pentru produsele ambalate. Conform raportului Indexul Lactatelor, intrarea pe o astfel de piata nu este lipsita de provocari. Tetra Pak a identificat trei provocari principale pentru procesatorii de lapte care doresc sa ajunga la consumatorii din aceasta piata in crestere. Ei trebuie sa ofere produse accesibile, disponibile si atractive pentru consumatorii cu venituri limitate. Inovatia si eficienta vor fi elementele care vor face diferenta pentru ca industria sa dezvolte produse alimentare, solutii de ambalare si de prelucrare care sa satisfaca nevoile acestor consumatori cu venituri mici, se arata in raport. De asemenea, Tetra Pak a anuntat ca estimeaza o crestere accelerata a cererii de produse lactate lichide (PLL) in perioada 2011-2014, datorita tendintelor de consum din tari din Asia, Africa si America Latina. Consumul mondial de PLL este estimat sa creasca anual cu 2,9% in 2011-2014, accelerand ritmul de crestere de la 2,5% din anii 2008-2011, datorita cererii dinamice de pe pietele emergente, conform studiului Tetra Pak. "Furnizarea de produse lactate lichide ambalate, accesibile, sanatoase si nutritive consumatorilor din tarile in curs de dezvoltare nu este doar o oportunitate de afaceri. Este si o oportunitate de a transforma viata oamenilor, punand la dispozitia unei noi generatii de consumatori, produse alimentare sigure si nutritive", a declarat Dennis Jönsson, Presedintele si CEO Tetra Pak.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2