524
Potrivit studiului international Tetra Pak Index 2023, consumatorii se gandesc si la protejarea mediului inconjurator, nu doar la sanatatea lor personala, atunci cand cumpara alimente, si sunt dispusi sa isi schimbe obiceiurile alimentare pentru a proteja planeta.
„Concluziile studiului Tetra Pak Index de anul acesta reflecta directia pe care am decis sa o urmam inca de acum cativa ani, de a decarboniza industria alimentara si a face sistemele alimentare mai durabile si sustenabile. In multe parti ale lumii, oamenii se bazeaza in alimentatia lor zilnica pe produse precum laptele si sucurile, asadar este esential sa optimizam lantul valoric cu inovatii in aprovizionare, ambalare, procesare si distributie, iar aici Tetra Pak joaca un rol activ alaturi de clientii si furnizorii nostri.
Mai mult, avand in vedere ca pana in anul 2050 lumea va trebui sa produca cu 60% mai multa hrana, completam aceste eforturi prin tehnologii care pot contribui la explorarea noilor surse de nutritie - de la noi surse pe baza de plante pana la proteine alternative produse din biomasa prin fermentatie de precizie.
Ambele domenii sunt esentiale pentru sustenabilitatea sistemului alimentar.”, a spus Adolfo Orive, Presedinte si CEO Tetra Pak.
Tetra Pak Index 2023 a fost realizat in parteneriat cu compania de cercetare de piata Ipsos in 10 tari: Brazilia, China, Germania, India, Kenya, Africa de Sud, Coreea de Sud, Spania, Marea Britanie si SUA.