Tehnologii

202

Tetra Pak promite zero emisii nete, până în 2030

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Tetra Pak a anunțat o țintă pentru emisiile zero nete în lanțul valoric până în 2050, susținând aceasta cu o țintă intermediară pentru 2030 de emisii nete de carbon nete în toate operațiunile proprii, după cum informează DairyReporter.

Compania va stabili, de asemenea, obiective de reducere a emisiilor în conformitate cu 1,5 ° C, conform inițiativei Science Based Targets (SBT), în cadrul domeniilor 1, 2 și 3.

Tetra Pak a spus că a fost fondată pe ideea că un pachet ar trebui să economisească mai mult decât costă, cu sustenabilitatea în centrul modului în care operează compania. Din 1999, compania colectează date privind consumul de energie și emisiile de gaze cu efect de seră anual, conturile sale de GES sunt auditate de către o terță parte independentă din 2013.

Lars Holmquist, vicepreședinte executiv al soluțiilor de ambalare și operațiuni comerciale la Tetra Pak, a declarat: „Ne-am îndeplinit în mod constant obiectivele climatice, chiar de la primul obiectiv stabilit în 2002, din nou în 2005 și suntem pe cale să ne îndeplinim obiectivul 2020 . În 2017, am fost prima companie din industria alimentară și a băuturilor care a avut obiectivele noastre de reducere a impactului asupra climei aprobate prin inițiativa SBT.

„Mai recent, ne-am alăturat Alianței Europene pentru Recuperare Verde, prima chemare pan-europeană pentru mobilizarea soluțiilor de investiții ecologice post-criză. Astăzi, conducem din nou calea prin stabilirea unor obiective ambițioase cu emisii zero nete care să conducă la transformarea de-a lungul sectorului nostru și a întregului lanț valoric. Cea mai mare provocare de mediu a planetei nu cere nimic mai puțin de la noi. "

Tetra Pak a spus că se va concentra pe patru domenii pentru a atinge zero emisii net de GES în propriile operațiuni până în 2030 și pentru a realiza ambiția sa din 2050 de-a lungul întregului lanț de valoare.

Acesta a spus că va alimenta emisiile legate de energie prin conservarea energiei, îmbunătățirea eficienței energetice, instalarea pe site-ul fotovoltaicului solar (PV solar) și achiziționarea de energie regenerabilă.

Începând cu 2011, Tetra Pak a investit peste 16 milioane de euro (18,2 milioane USD) în eficiență energetică, împiedicând utilizarea energiei să crească cu 23% în această perioadă. Până în prezent, compania a instalat aproximativ 2,7 MW de energie solară (aproximativ 8.000 de panouri), furnizând electricitate redusă în carbon, economisind costuri operaționale. Membru al inițiativei RE100, Tetra Pak a trecut de la 20% la consumul de energie electrică regenerabilă în 2014 la 69% în 2019 și este pe cale să își atingă obiectivul de 80% din 2020. Aceasta a inclus instalarea panourilor solare în cadrul operațiunilor sale și achiziționarea de certificate regenerabile, compania fiind una dintre primele care au făcut acest lucru în țări precum Thailanda și Africa de Sud.

Tetra Pak a declarat că face parteneriat cu furnizorii și alte părți interesate de-a lungul lanțului valoric pentru a reduce amprentele de carbon, adăugând că lucrează cu furnizorii pentru reducerea emisiilor de carbon din amonte, inclusiv stabilirea țintelor de energie regenerabilă și creșterea utilizării de materiale regenerabile și reciclate, care sunt critice pentru a face posibilă o economie circulară cu emisii reduse de carbon.

De asemenea, accelerează dezvoltarea portofoliului său de ambalaje și echipamente circulare cu emisii reduse de carbon și lucrează pentru a ajuta clienții să își atingă propriile obiective de reducere a emisiilor. O schimbare în trepte a nivelului investițiilor în inovația durabilă ajută compania să își realizeze ambiția de a face un pachet complet reciclabil, fabricat exclusiv din materiale regenerabile sau reciclate, precum și să ofere linii de procesare și ambalare cu amprenta minimă de carbon.

Compania dezvoltă lanțuri de valoare de reciclare durabile, prin colaborarea cu clienții, companiile de gestionare a deșeurilor, reciclatorii, municipalitățile, asociațiile din industrie și furnizorii de echipamente. Tetra Pak a spus că viziunea sa este că toate ambalajele de băutură pot fi colectate pentru reciclare și că niciun ambalaj de băutură nu devine gunoi sau nu este trimis la depozitele de deșeuri.

Holmquist a spus: „În urmă cu zece ani, ne-am stabilit un obiectiv climatic pentru a limita impactul nostru pe 2020 în lanțul valoric la nivelurile anului 2010, în timp ce creștem afacerea. Aceasta ne-a ajutat să economisim până în prezent 12 milioane de tone de emisii de GES. Credem că capacitatea noastră de a stabili și demonstra progresul în conformitate cu științele și așteptările societății, impulsul nostru de inovație și abordarea colaborativă de pe lanțul valoric ne-au pus pe toți pe calea cea bună pentru a atinge noua noastră ambiție. "

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2