132
Iqads a dat publicității Top-ul lunii mai al celor mai vizibile mărci de carne in online si pe Facebook, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.Iată cele mai importante clasamente de la finalul acestei luni: IndicatoriOnline visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile, impartite pe cele 3 categorii: presa online, bloguri + forumuri, retele sociale. Informatia cuprinde si evolutia numarului total de mentionari pentru brandurile din categorie fata de luna anterioara si numarul de surse pe care au fost realizate aceste mentionari. Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte). De asemenea, pot fi regasite informatii privind numarul agregat de interactiuni al fanilor, rata medie de raspuns, tipurile de postari (text sau video) si evolutia fata de perioada anterioara. Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori: Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story): au dat like la pagina,au postat de wall-ul paginii,au dat like la o postare,au comentat la o postare,au dat share la o postare,au raspuns la o intrebare,au raspuns la o invitatie la un eveniment,au mentionat pagina intr-o postare,au tag-uit pagina intr-o poza,au dat check-in intr-o locatie,au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,au scris o recomandare sau au activat o oferta.