Tehnologii

157

Tranzacția Angst-Mega Image a valorat 14 milioane de euro

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Tranzacția Angst-Mega Image a valorat 14 milioane de euro, potrivit oficialilor retailistului belgian. Astfel, Grupul belgian Mega Image, prezent pe piaţa locală cu mai multe branduri printre care supermarketurile cu acelaşi nume şi magazinele de proximitate Shop&Go, a plătit în ultimul trimestru al anului trecut circa 14 milioane de euro pe achiziţia celor 20 de magazine Angst  din România, potrivit unui raport al companiei.

  Această achiziţe a dus însă la creşterea fondului comercial al companiei cu doar 9 mil. euro, cu 5 mil. euro mai puţin decât au plătit belgienii, informează Ziarul financiar. „În timpul anului trecut grupul Delhaize a încheiat câteva acorduri în Europa de Sud-Est şi în SUA privind achi­ziţia unor afaceri (...). În total, pentru realizarea acestor tran­zacţii s-a realizat un transfer de 20 mil.euro (14 mil. euro doar în tri­mes­trul patru, cea mai mare parte din bani mergând către achiziţia ce­lor 20 de magazine Angst Re­tail din România). Ca ur­mare a aces­tor tranzacţii a re­zul­tat creş­terea fondului co­mercial cu 13 mil. euro (9 mil. euro doar în trimestrul patru)”, po­tri­vit aceluiaşi ra­port.   În vara anului trecut retailerul belgian Mega Image a anunţat că a preluat 20 din­tre cele 22 de magazine Angst de la antreprenorul român Sorin Minea şi familia Angst din Elveţia. Apetitul de achiziţii al belgienilor nu se opreşte însă aici, grupul fiind de altfel unul din­tre rechinii din comerţul local, în afară de Angst cum­pă­rând şi o parte dintre magazinele Luca din Braşov, Gmarket, La Fourmi, Primă­vara sau Prodas. Mega Image este în prezent cel mai extins retailer din România, cu peste 400 de magazine. Consiliul Concurenţei a aprobat preluarea a 19 dintre cele 20.   Subliniem faptul că Angst, companie controlată de domnul Sorin Minea, acela care ocupă și funcția de Președinte al Federației Romalimenta, este una dintre cele mai importante companii din sectorul de carne al României, fiind orientată în special spre realizarea de produse din categoria premium, având însă și un important volum de afaceri în zona producției de ready meal.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2