208

Tranzactie de 20 de milioane de euro, pe piata ingrasamintelor

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Dupa cum precizeaza recolta.ro, Agrium, companie de produse si servicii agricole din Canada, a anuntat cumpararea activelor firmei italiene Cereal Toscana, detinatoarea Agroport-Romania. Valoarea tranzactiei a fost de cca 20 de milioane de euro.

Mike Eilson, Director General al Agrium, a declarat ca achizitia intareste prezenta companiei in Europa, intrand, totodata, pe piata din Romania, aflata in dezvoltare. Pana acum, volumul cumulat al vanzarilor celor doua firme, Cereal Toscana si Agroport, a fost de 400.000 de tone de fertilizatori, anual, detinand o capacitate de stocare de 90.000 de tone, in Ravenna, Livorno si Isaccea. (I.S.) Intre 12 si 18 mai, la Dusseldorf, va avea loc expozitia Interpack 2011 Cel mai mare Targ international din Industria mondiala de ambalaje va avea loc saptamana viitoare, in perioada 12-18 mai, la Dusseldorf. La Targ, vor participa cei mai mari producatori de ambalaje si tehnologii de ambalare din lume. In cele 19 sali de expozitie, care insumeaza 170.000 de mp, vor fi prezente 2.700 de firme, din peste 60 de tari. ªi in aceasta editie, Interpack isi propune sa prezinte solutii de ambalare, facilitand, totodata, intermedieri, in vederea incheierii de contracte. Zece spatii expozitionale au fost rezervate companiilor furnizoare de tehnologii si masini pentru ambalare, in patru alte sali fiind prezenti producatori de materiale de ambalare. O prezenta sporita, in acest an, o vor avea producatrii de tehnologii si masini de ambalare din Industria de panificatie si patiserie. Sectiuni speciale pentru tehnologiile inovatoare si design Organizatorii asigura publicul interesat ca, la Interpack 2011, vor gasi produse de neegalat pe plan international, rezervand spatii speciale pentru tehnologiile inovatoare, precum si pentru design. Conceptul acestor sectiuni speciale este indreptat spre nivelul individului, corelat comportamentului consumatorului, considerat ca extrem de relevant pentru producatorii din Industria alimentara si comerciantii cu amanuntul. Potrivit acestui concept, noile tehnologii vor produce ambalaje care trebuie sa raspunda cerintelor de crestere a calitatii vietii, in cele cinci dimensiuni ale sale: sanatate, semnificatie, identitate, simplitate si estetica. Aceasta sectiune a fost elaborata in colaborare cu partenerii Interpack, European Retail Institute (IEH), Pan-European Brand Design Association (PDA), Zukunftsinstitut. O alta sectiune speciala va fi rezervata tehologiilor de ambalare in folii metalice, sau metal, unde vor fi expuse tehnologii sau masini care sporesc gradul de durabilitate, siguranta, securitate, confort, precum si inovatii in domeniul de pachete de metal.(I.S.)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2