În acest an, târgul Anuga va pune accentul pe trasabilitatea produselor. Organizatorii săi au explicat cum consumatorii pun un preț ridicat asupra regionalității și trasabilității produselor și abordează temele bunăstării și protecției animalelor. Într-un comunicat transmis redacției Meat.Milk, organizatorii Anuga 2019 declară: „Introducerea globală de produse noi în secțiunea de carne, urmărită de secțiunea Innova Market Insights, a reflectat această tendință, a atenției acordată trasabilității, în ultimii ani. Acest lucru este indicat și de o creștere cu peste 10% a introducerii pe piață a produselor din carne, cu o poziționare corectă din punct de vedere etic.” O altă tendință la Anuga din acest an, care va fi sub lumina reflectoarelor, este creșterea cererii de alternative vegetale sau produse substitutive din carne și piața flexitară în plină expansiune. „Motivele pentru adoptarea unei diete reduse cu carne sunt, în general, similare cu cele ale vegetarienilor pentru a nu mânca carne, adică un amestec între motive de sănătate și de mediu, cum ar fi reducerea consumului de resurse. Aceste tendințe conduc în esență pe culoarul de carne să evolueze într-un culoar proteic, oferind opțiuni făcute din proteine alternative, inclusiv soia, grâu, proteine de mazăre și multe altele. „Industria cărnii reacționează la aceste evoluții, astfel încât mulți producători produc acum și vând și alternative vegetariene la oferta lor standard.”