Dupa cum informeaza Revista Piata, Unilever South Central Europe va intra pe piata inghetatei din Bulgaria, prin achizitia operatiunilor companiei Darko, detinuta de Balkan Accession Fund. Prin aceasta tranzactie, Unilever va prelua brandurile de inghetata, reteaua de distributie (forta de vanzari) si unitatea de productie, in urma unei tranzactii a carei valoare este pastrata confidentiala. Potrivit Unilever, Darko este al doilea mare producator de inghetata din Bulgaria, fiind prezent cu branduri ca Eskimo, Casablanca, Weekend, Magic Ice, Free, Belinda, Alaska si Milka, atat pe piata de impuls, cat si pe piata inghetatei pentru acasa. Profitul inregistrat de Darko in 2010 a fost de 7 millioane euro (13,8 milioane BGN). Ca parte a acordului incheiat, aproximativ 80 de angajati vor fi transferati catre Unilever. Darko va pastra personalul de productie, facilitatile de depozitare si va produce inghetata sub brandurile Darko pentru piata din Bulgaria. Acordul de achizitie urmeaza sa fie supus aprobarii autoritatii bulgare din domeniul concurentei.