Recent, a avut loc Adunarea Generală a membrilor International Advertising Association România. În cadrul acesteia au fost alese Consiliul Director și Comisia de Cenzori interni pentru mandatul 2022-2024.
Cu aceasta ocazie Valer Hancaș, președintele ales în 2021 și-a început cel de al treilea mandat la conducerea asociației. În urma alegerilor, componența Consiliul Director și a Comisiei de Cenzori interni este următoarea:
REPREZENTANȚII AGENȚIILOR DE PUBLICITATE DIN CONSILIUL DIRECTOR:
- Dan Petre – D&D Research - Mihai Trandafir – McCann Worldgroup Romania - Cristina Butunoi – Golin PR - Alexandra Dimitriu – Publicis Media
REPREZENTANȚII CLIENȚILOR DIN CONSILIUL DIRECTOR:
- Roxana Baias - Nepi Rockcastle - Oana Mateescu – Ursus Breweries - Ileana Cociaș - P&G - Giulia Burlui – Coca-Cola
REPREZENTANȚII MASS-MEDIA DIN CONSILIUL DIRECTOR:
- Lucia Antal - ProTV - Sorin Enache - Euromedia
COMISIA DE CENZORI INTERNI:
- Andrei Rădulescu – Publicis Group - Ruxandra Moscu – McCann Worldgroup - Morena Ogbimi - MRM
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media.
Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.