107

Vânzarea Dairy Crest aşteaptă aprobarea Consiului Concurentei din UK

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Planurile Dairy Crest de a vinde divizia de produse lactate către grupul german Theo Muller urmează să fie analizate de către Consiliul Concurenţei din Regatul Unit dar şi de către Comisia Europeană.“Tranzacţia rămâne pe drumul cel bun, după ce a primit aprobarea acţionarilor Dairy” a afirmat directorul executive al companiei, Mark Allen, potrivit www.foodmanufacture.co.uk Reamintim că Theo Müller a acceptat să plătească 80 de milioane de lire sterline cash pentru businessul din sectorul lactate Dairy Crest, entitate care procesează și livrează 1,3 miliarde litri de lapte pe an către cele mai importante rețele de retail britanice.

  “Această tranzacţie va fi o evoluţie pozitivă atât pentru Crest Dairy dar şi pentru industria produselor lactate din Marea Britanie, ceea ce va întări acest sector al lactatelor şi ar avantaja Marea Britanie, care ar putea concura astfel, pe piaţa mondială!” a susţinut Allen.   De cealaltă parte, boss-ul Muller s-a arătat îngrijorat de faptul că  “dinamica pieţei laptelui proaspăt din Marea Britanie este nesustenabilă pe termen mediu şi lung, iar această achiziţie ne va putea permite să reducem costurile, să sporim eficienţa şi să investim în viitor”, a precizat Ronald Kers. Voci din interiorul Dairy Crest au dezvăluit pentru presa specializată că divizia sa de lactate au contorizat pierderi de 4,4 milioane de lire sterline în perioada aprilie-septembrie, în ciuda celor 7,5 milioane de lire sterline pompate în business în urma unui program de vânzări de depozite închise.   Theo Müller a inclus în propunerea sa o clauză prin care i se permite să se retragă din afacere în cazul în care „ar putea apărea o deteriorare materială de mai mult de 20 de milioane față de nivelul de profitabilitate negociat” pentru afacerea Dairy Crest. Precizăm că Muller operează 9 fabrici de produse lactate şi are 10 depozite la nivel naţional, iar numărul de angajaţi este de 6.000 persoane. Pentru Dairy Crest, divergența dintre afacerile cu lactate îi va permite să se concentreze pe produsele cu valoare adăugată mai mare, mărcile proprii de brânză și unt.„Mișcarea va permite Dairy Crest să-și orienteze atenția către creșterea mărcilor proprii, inovative, de brânzeturi și unt”, a spus Allen, adugând că grupul va „plusa cu vânzări de valoare adăugată adițională prin investiția noastră în zer”, susținută prin afacerea încheiată cu gigantul Fonterra din Noua Zeelandă. Până atunci, pe 21 mai a.c., Dairy Crest trebuie să facă publice rezultatele preliminarii pentru anul fiscal care se va încheia la 31 martie 2015!

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2