Noua lui poziţie va fi aceea de director baking cooking spreads pentru Europa Centrală şi de Est. Anterior el a fost regional marketing director pentru divizia de bunuri de îngrijire personală şi a locuinţei. În echipa managerială a Unilever în România au mai avut loc două schimbări. Ana Maria Pâslaru va coordona activitatea diviziei de îngrijire personală şi a locuinţei din Unilever South Central Europe (USCE), dar şi activitatea brandurilor de detergent şi balsam de rufe din Europa Centrală şi de Est. Ea devine şi membră a boardului USCE. Alma Dinu va coordona activitatea brandurilor Unilever din regiune din diviziile Foods & Refreshment, respectiv Delikat, Knorr, Hellmann’s, Lipton, Algida, Big Milk, Napoca, Magnum. De la Bucureşti, Unilever South Central Europe controlează operaţiunile din mai multe ţări din regiune: România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Moldova şi Kosovo. Piaţa locală este cea mai importantă dintre acestea, contribuind, potrivit ultimelor informaţii disponibile, cu peste 50% din venituri. Unilever South Central Europe a terminat anul trecut cu afaceri de peste 820 mil. lei, în uşoară creştere faţă de anul anterior.