Tehnologii

202

Vascar își extinde rețeaua de magazine din București

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Producătorul vasluian de mezeluri, pate şi mâncare la conservă Vascar a ajuns anul trecut la afaceri de 61,2 mil. lei, în creştere cu 3% faţă de anul trecut, puţin sub estimările din noiembrie 2015 preconizate de Vlad Ciu­burciu, directorul de marketing al companiei şi fiul Gabrielei Ciuburciu, fondatoarea afacerii.   Compania deţinută în prezent de familia Ciuburciu a fost mereu pe profit din 2010 până astăzi, motiv pentru care vrea să îşi continue expansiunea în Bucu­reşti. Astfel, mezelurile şi con­servele din gama „Moldova în Bucate“ vor fi listate în peste 200 de magazine de proximitate din Capitală, în primele patru luni ale anului 2016. „Până la finalul anu­lui ne propunem să fim prezenţi în aproximativ 500 de magazine repre­zentative la nivelul Capitalei. Am selectat atent portofoliul de produse ce va fi distribuit în Bu­cureşti pe baza unor cercetări de piaţă care au luat în considerare atât specificul consumatorului, cât şi nevoile retailerilor“, a mai spus Vlad Ciuburciu.   Potrivit reprezentanţilor com­paniei, Vascar a înregistrat la finalul anului 2015 o cotă de piaţă de 3% în categoria mezelurilor, 4% în categoria pateu şi 6,4% în categoria de mâncare şi carne la conservă. Principalii competitori ai companiei Vascar sunt Cris-Tim, Agricola, Caroli, Unicarm sau Scandia Food, unii dintre cei mai mari jucători de pe piaţa produselor din carne, companii care şi-au majorat afacerile anul trecut în mare parte datorită reducerii  TVA la ali­mente de la 24% la 9%, măsură care a ajutat întreaga industrie să-şi menţină sau să-şi crească vân­zările.   Compania Vascar a fost înfiinţată în 1984 la Vaslui şi produce preparate „marcă pro­prie“ pentru Kaufland, Carrefour, Mega Image şi Lidl. Producătorul are peste 300 de angajaţi, o fabrică de procesare şi 20 de magazine pro­prii în regiunea Moldovei, informează Ziarul financiar.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2