Stirieye

517

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate şi carne, în luna februarie 2021
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii în on-line a mărcilor de lactate și carne, pentru luna februarie 2021. 

Potrivit datelor analizate din piața de lactate, pentru categoria Expresii, clasamentul primelor cinci locuri este următorul: Danonino, Olympus, Actimel, Philadelphia și Napolact

În categoria Top Players, primele locuri sunt ocupate de: Muller Romania, Olympus Food Romania, Nucet Bunătăți Mânăstirești, Lumea Fulga și Covalact de Țară

În privința mărcilor de carne și mezeluri, top-ul categoriei Expresii plasează pe primele cinci locuri: CocoRico, CrisTim, Scandia Sibiu, Kosarom și Ana și Cornel, pentru ca primele locuri din categoria Top Players să fie ocupate de: Matache Măcelaru, CrisTim, Scandia Sibiu, Pate Bucegi și Elit Clasamentele complete le puteţi consulta pe Iqads.ro.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.