Stirieye

539

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate şi carne, în luna martie 2021
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii în on-line a mărcilor de lactate și carne, pentru luna martie 2021. 

Potrivit datelor analizate din piața de lactate, pentru categoria Expresii, clasamentul primelor cinci locuri este următorul: Olympus, Danonino, Actimel, Napolact și Muller.

În categoria Top Players, primele locuri sunt ocupate de: Nucet Bunătăți Mănăstirești, Olympus Food România, Lumea Fulga și Covalact de Țară.

În privința mărcilor de carne și mezeluri, top-ul categoriei Expresii plasează pe primele cinci locuri: CocoRico, Cris Tim, Scandia, Kosarom și Ana și Cornel, pentru ca primele locuri din categoria Top Players să fie ocupate de: Matache Măcelaru, CrisTim, Pate Bucegi, Scandia Sibiu și Kosarom. Clasamentele complete le puteţi consulta pe Iqads.ro.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.