Compania Carrefour România operează hipermarketurile Carrefour şi este responsabilă pentru alimentarea magazinelor de proximitate în franciză deschise sub brandurile Express şi Contact. Această companie este cea care încasează şi taxele de franciză. Carrefour România operează astfel 28 de hipermarketuri şi 52 de magazine de proximitate. Totuşi, în rapoartele financiare trimestriale ale grupului francez era precizat că vânzările Carrefour în România au fost afectate de reducerea TVA la alimente la 1 iunie de la 24% la 9%, însă cu toate acestea a fost înregistrat un avans like for like (fără a se ţine cont de expansiune) în trimestrul al doilea. Pe piaţa din România Carrefour deţine mai multe companii care operează şi alte formate de magazine, însă Carrefour România este cea mai mare, responsabilă pentru circa 85% din business. În total grupul francez Crarefour deţine în România peste 180 de magazine sub mai multe formate, de altfel, Carrefour este jucătorul de comerţ modern din România care acoperă cele mai multe formate, informează Ziarul financiar.