186
Petrivit unei prezentări publicată pe site-ul agenției, Wave Division a lansat un nou serviciu care analizează comportamentul cumpărătorului când acesta se află în fața unui raft sau a unui mesaj publicitar, pentru o înțelegere mult mai profundă a modului în care consumatorii interacționează cu brandurile în magazine, supermarketuri etc. Wave Division și Dialogica-Italia au testat serviciul de detecție facială: o cameră video miniaturală și discretă a fost plasată pe displayul unui produs, dezvoltat și implementat de Wave Division, pentru a analiza comportamentul și interacțiunea consumatorilor cu produsele. Acest lucru a permis echipei să calculeze valorile profilelor demografice ale fiecărui consumator în parte, precum și traficul din locație și relevanța mesajului afișat. Relevanța mesajului este un indicator care definește capacitatea displayului de a atrage și de a menține trează atenția cumpărătorului (indicele atenție). Nu sunt înregistrate imagini ale cumpărătorului, astfel asigurându-se o deplină confidențialitate asupra datelor personale. "Cu ajutorul tehnologiei noastre, brandurile vor putea acum să primească răspunsuri la toate întrebările lor privind eficiența investițiilor în publicitatea BTL. Folosind datele rezultate din vânzări, știi efectul, dar nu știi cauza. Deci, este ca și cum ai citi un roman polițist care are pagini goale, iar pe ultima pagină este scris numele ucigașului. Pierzi toată acțiunea, tot conflictul. Cu ajutorul datelor oferite de sistemul nostru, poți citi toată cartea, înțelegând totodată și acțiunea ei. Brandurile vor putea să înțeleagă ce anume determină consumatorul să cumpere și dacă un afiș POSM are impact asupra unui anumit brand într-o locație anume, în cadrul unui magazin anume", a declarat pentru Iqads Al Kamara-Director Executiv Wave Division. Creată în 1996 de către Matteo Testori, Director Executiv, Dialogica este prima companie din lume care utilizează analiza video în magazine. Dialogica are o experiență de 22 de ani în studierea comportamentului cumpărătorilor și al consumatorilor. Compania a măsurat și a analizat peste 1.1 milioane de oameni în gări și aeroporturi și peste 13 milioane de cumpărători în supermarketuri și magazine de proximitate, din țări precum Italia, Germania, Austria. Platforma Dianalytics asistată de programul Rulex, bazat pe inteligență artificială, este singura platformă (suținută de un program) care studiază comportamentul cumpărătorului și preferințele de cumpărare în timp real. Dintre celinții Wave Division România amintim pe Nestle, Coca Cola, Lidl, Unilever, McDonalds etc.