Cand nu le convine ceva, romanii au optiunea de a umple frigiderul vinovatilor. Pe acelasi principiu, mai ca s-a reinnoit stocul de carne de la Wendy's, cu livrare la userii din YouTube, lor fiindu-le adresată, cu drag, ultima campanie a brandului. Viraj la stanga ca sa povestim care-i treaba, spun cei de la Iqads: Wendy's a mai scos un burger, Baconator. L-a personfiicat, i-a facut pagina de Twitter si l-a pus in mijlocul unei serii de trei spoturi care spun, pe scurt: daca esti o bucata de carne congelata, gatita la microunde sau, mai rau, o leguma, n-ai ce cauta in treaba asta. E cazul sa viram spre dreapta, cu focus pe reactii. Pentru ca acesta din urma, intitulat "No Veggies Allowed", a generat, asa cum era de asteptat, cateva pareri cu aer de connoisseur, pragmatism vegetarian si, pe alocuri, interventii de la mai multi reprezentanti ai categoriei Captain Obvious. Dar, cu toate acestea, cu noul Baconator, se pare că Wendy’s a dat lovitura, vânzările crescând spectaculos, grație unei campanii ingenioase, direcționată către tinerii amatori de clipuri pe YouTube. Clipul integral îl puteți viziona aici: https://www.youtube.com/watch?v=KSi_a-mfEsg.