Stirieye

341

200.000 de euro din produsele de post, pentru Europrod
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Europrod, companie care face parte din grupul Agricola, estimeaza pentru perioada Postului Pastelui vanzari la produsele din categorie de 60 de tone, in valoare de 190.000 de euro, scrie www.wall-street.ro. Europrod estimeaza o crestere de circa 15% a vanzarilor de produse de post fata de aceeasi perioada a anului trecut. In topul vanzarilor de produse din aceasta categorie se afla Snitelul Vegetal, Falafel, Hamburger, Parjoale si Nuggets vegetale. Europrod vinde in perioada Pastelui cu 25-30% mai multe produse din categorie decat in perioada Craciunului. (Mai multe pe www.wall-street.ro)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.