Stirieye

334

50 % dintre români nu mai au încredere în carnea de pe piață
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations, informeaza Magazinul progresiv. Peste jumatate dintre romani si-au schimbat obiceiurile privind consumul de carne in urma scandalului carnii de cal, iar 14.26% declara ca au cumparat mai multa carne de pui ambalata provenita de la producatori cunoscuti. Subiectul  carnii de cal etichetate drept carne de vita este cunoscut de peste 96% dintre consumatori si a devenit o tema pe agenda lor: 9 din 10 consumatori au discutat despre subiect cu cineva din universul lor (familie, prieteni sau colegi), acest rezultat calificand recentul scandal ca unul dintre cele mai virale subiecte sociale din ultimele 12 luni. Cercetarea pe care se bazeaza studiul realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations a fost realizata in perioada 28 februarie – 4 martie a.c pe platforma iVOX.ro pe un esantion de 4.659 de persoane. In ceea ce priveste gestionarea crizei, 40.7% dintre respondenti considera ca autoritatile din Romania au intervenit corect pentru restabilirea adevarului, Victor Ponta fiind personalitatea publica cu cea mai mare vizibilitate in aceasta controversa (65%). (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.