127

500 de copii vor vizita fabrica Danone din București

autor

MeetMilk.ro

distribuie

În săptămâna “Școala Altfel”, program derulat între 6 și 10 aprilie 2015, peste 500 de copii de la 3 grădinițe și 14 școli din capitală vor vizita fabrica Danone, prin programul „Vino acasă la Danone”. În cadrul vizitelor în fabrica Danone din București copiii află mai multe informații despre cum compania produce iaurturi de cea mai bună calitate și învaţă despre drumul laptelui de la fermele partenere românești până la fabrică, despre cum se transformă laptele proaspăt în iaurt, dar si despre cât de importantă este o alimentație sănătoasa zilnică.

  „Danone a crescut constant în cei 16 ani de când produce iaurt în România şi în tot acest timp a contribuit şi la creşterea şi dezvoltarea comunităţii. Prin participarea la  programul “Școala Altfel”, vrem să promovăm o alimentaţie echilibrată şi sănătoasă, fiind bine cunoscut faptul că obiceiurile alimentare se formează încă din copilărie, iar educaţia în acest sens trebuie să înceapă de timpuriu. În decursul acestor întâlniri interactive, ne propunem să îi învățăm pe copii despre beneficiile iaurtului și principiile unei alimentaţii echilibrate, atât de importantă pentru o creștere sănătoasă”, explică Cristina Popescu, Director Comunicare Danone România.   Proiectul vizitelor pentru copii în fabrică a început în anul 2012, când compania a lansat programul „Vino acasă la Danone”. În decursul acestor vizite copiii degustă laptele proaspăt folosit la producerea iaurtului și pot urmări cum se produc zilnic peste 1 milion de iaurturi simple, cu fructe sau cu cereale, pentru toate gusturile. Până acum peste 5000 de copii au trecut poarta fabricii din Colentina ca să descopere magia din spatele unui pahar de iaurt. Danone România   Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.   Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.   Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive în mai mult de 70 de țări în întreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Cremosso și Delicios.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2