De asemenea, acționarii au aprobat, tot cu unanimitate de voturi, data de 26.02.2015 ca dată de înregistrare care serveşte la identificarea acţionarilor asupra cărora se vor răsfrânge efectele hotărârilor adoptate de AGEA şi au aprobat data de 25.02.2015 ca dată "ex-date". În urma deciziei, Consiliul de Administrație al Albalact poate începe toate demersurile și formalitățile necesare pentru mutarea pe piața principală a Bursei de Valori București, proces pentru care compania îndeplinește criteriile tehnice solicitate. “O parte din succesul companiei Albalact se datorează faptului că a existat pe piața de capital, a fost vizibilă nu doar pentru consumatori, ci și pentru investitori și a știut să comunice corect în direcția potrivită. Vrem să creștem în continuare pe piața de capital, așa cum am crescut și vrem să creștem în industrie, iar pentru asta avem nevoie de investiții noi. Eu privesc cu multă încredere evoluția și perspectivele Bursei de Valori București și mai cred că, în prezent, există o mare dorință a populației de a-și plasa banii în companii românești”, declară Raul Ciurtin, președintele Consiliului de Administrație al Albalact. La sfârșitul anului trecut, a fost promulgată Legea 151/2014 de clarificare a statutului pieţei RASDAQ, în urma căreia companiile listate pe această piaţă trebuie să aleagă dacă se transferă pe piața reglementată a bursei sau pe un sistem alternativ de tranzacţionare. Piaţa RASDAQ îşi va înceta activitatea în luna octombrie a acestui an. Albalact se află, astăzi, pe locul 2 în topul producătorilor din industria românească de lactate. În primele nouă luni ale anului 2014, compania a raportat o cifră de afaceri de 346.850.166 lei, cu 12,7% la sută mai mare decât cifra de afaceri raportată în aceeași perioadă a anului precedent (307.918.975 lei). Profitul înregistrat în trimestrul al treilea 2014 a fost de 12.427.451 lei. Anul trecut, Albalact a continuat să-și dezvolte portofoliul și să inoveze, atât la nivel de produs, cât și la nivel de ambalaj. Compania a lansat în premieră pentru România primul lapte la bidon de plastic cu mâner sub brand-ul Zuzu – un ambalaj modern și foarte practic, pentru familii și pentru consumatorii de volum. Pentru noile ambalaje, compania a adus în fabrică unul dintre cele mai moderne echipamente de ambalare a laptelui în recipiente de plastic. Alte proiecte noi au fost lansate în portofoliul de iaurturi al companiei. În 2014, Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro în modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile au fost gândite să susțină creșterea companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe mai multe segmente de piață. Albalact este lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider cu Zuzu și în total piață de lapte (lapte UHT și lapte pasteurizat). Albalact este de asemenea lider de piață pe segmentul untului de masă și pe segmentul smântână, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea în categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania între primii trei producători de iaurt din țară, iar cu brand-ul Rarăul și portofoliul său de brânză proaspătă de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul 2 în această categorie. *** Albalact - Alba Iulia este cea mai mare companie cu capital majoritar românesc din industrie. Înfiinţată în anul 1971 şi transformată în societate comercială pe acţiuni în 1990, Albalact a fost privatizată în 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajaţi şi peste 6000 de acţionari şi este listată la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti. Albalact deţine și 99,01% din pachetul de acţiuni al societăţii Rarăul Câmpulung Moldovenesc. Albalact comercializează produse proaspete pasteurizate şi UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Rarăul, De Albalact şi Poiana Florilor.