O porție de Activia Fibre furnizează 6,3 g de fibre din tărâțe de grâu, contribuind - alături de alte surse de fibre, precum cerealele integrale – la accelerarea tranzitului intestinal și implicit la o bună sănătate digestivă, atât de necesară în ritmul alert actual. Noul Activia Fibre asigură 25% din necesarul zilnic de fibre recomandat de specialiști pentru o alimentație echilibrată. În plus față de fibre, tărâțele de grâu sunt și o sursă de vitamine din grupul B, și de minerale: fier, magneziu, fosfor, cupru, zinc, mangan, seleniu. Iaurtul Activia Fibre are la bază lapte, proteine din lapte, fermenți de iaurt și fermentul său special, Bifidus Actiregularis, selectat în urmă cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat tradițional și utilizat exclusiv în Activia. Fiecare pahar de Activia conține mai mult de 4 miliarde de fermenți probiotici Bifidus Actiregularis - în plus față de fermenții obișnuiți de iaurt: Lactobacillus bulgaricus și Streptococcus termophilus. Toți acești fermenți activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al cărei echilibru este extrem de important pentru sănătatea organismului. În plus, proteinele din lapte asigură produslui o calitate nutrițională superioară și o consistență cremoasă. Activia Fibre vine într-un ambalaj practic de 171,5 de grame (150 g iaurt + 21,5 g topping) și este disponibil atât în hipermarketuri, supermarketuri dar și în magazine de promixitate. Combinație perfectă de iaurt alb, cu topping de batoane cu fibre, noul produs este o gustare echilibrată din punct de vedere nutrițional, fiind potrivită atât la micul dejun, dar și ca gustare hrănitoare și gustoasă între mese, chiar și atunci când suntem pe fugă. Cu 0,7% grăsime și doar 96 de calorii la 100 de g, iaurtul Activia Fibre poate fi totodată o alternativă ușoară de desert. Activia este cel mai consumat iaurt probiotic din lume. Consumatorii de Activia trăiesc în 75 de țări de pe 5 continente. De 14 ani de când este produs și consumat în România, brandul Activia susține un stil de viață sănătos, cu alimentație echilibrată, mișcare și gândire pozitivă. Danone este primul producător din România care a introdus in magazine raftul dedicat produselor lactate cu beneficii pentru sănătate. Activia rămâne dedicată și anul acesta promisiunii de a ajuta consumatoarele sale să obţină sau să revină la o stare de bine și derulează până pe 15 martie 2015 o campanie integrată de comunicare, cu o nouă provocare: adoptă obiceiuri alimentare și de viaţă sănătoase, consumă Activia zilnic, timp de 14 zile, iar, dacă nu ești mulțumită, Danone îți returnează contravaloarea iaurturilor. Toate produsele Activia, inclusiv Activia Fibre participă la campanie. Mai mult decât atât, de anul acesta, Activia se bucură de susținerea Societății de Nutriție din România (SNR), care recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic Activia, ca parte a unei alimentaţii echilibrate. Recomandarea a fost făcută de SNR în urma unei evaluări nutriționale complexe a tuturor iaurturilor din gamele Activia. Activia RomâniaActivia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii curprinzând acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Produs în fabrica din București, Activia se exportă cu succes și în alte 6 țări din Europa de Sud Est. Activia este marca de iaurt cu cea mai extinsă ofertă de produse, acoperind toate preferințele consumatorilor. Gama Activia cuprinde în România produse variate pe gustul tuturor consumatorilor: iaurt simplu, iaurturi cu cereale integrale și fructe, iaurturi de băut cu sau fără fructe, cât și o gamă de iaurturi dietetice cu fructe, cu 0% grăsime, conținut redus de zaharuri și îndulcitori.Danone RomâniaDanone România este lider de piață în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2013 o cifră de afaceri de 481 milioane RON. Compania are în portofoliu peste 80 de referințe de produs, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Cele mai de succes branduri ale Danone în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, și OIKOS.Compania DANONE România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi al alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.