Curriculum Vitae: Nume si prenume: Monceanu George Robert Aurelian Data nasterii: 14.01.1975 Locul nasterii: Bucuresti Functia: Manager al firmei INOROGUL IMPEX Studii: Facultatea de Management, Universitatea Spiru Haret Alte activitati: Membru al formatiei "Body and Soul" Compania lui Monceanu lucreaza, in prezent, cu peste 80% din producatorii de mezeluri din Romania si isi adjudeca o cota de piata de aproximativ 30% pe piata membranelor naturale si artificiale, a explicat seful Inorogul. Extinderea pe alte piete Avand afaceri cu majoritatea dintre producatorii de mezeluri care activeaza pe piata locala, Inorogul s-a extins si pe pietele externe, deschizand, pentru inceput, operatiuni in tarile vecine. "Odata cu intrarea in Uniunea Europeana, ni s-au "deschis portile" pentru export. A fost mai usor, din punct de vedere logistic, sa incepem cu tarile vecine, ca Bulgaria,Ucraina, Ungaria, chiar si Austria, Polonia, Cehia si Slovacia", a explicat George Monceanu. Desi Bulgaria are o populatie mai putin numeroasa decat Romania, din punctul de vedere al importatorului de membrane, este o piata cu potential, fiind si o mare consumatoare de mezeluri, a completat oficialul. Pentru ca afacerile sa se realizeze mai usor, Inorogul are deja un reprezentant in Bulgaria, insa Monceanu intentioneaza sa isi faca intrarea si pe alte piete europene. "Am un birou si in Spania, urmeaza sa deschid birouri si in Slovacia, si in Cehia", promite George Monceanu. Acesta apreciaza ca, pentru moment, piata noastra este nesigura, din cauza crizei financiare si a companiilor care se inchid din cauza falimentelor, insa aceasta tendinta se resimte si in alte tari din Europa Centrala si de Est. Vanzari in supermarket Cum prin vanzarea catre clientii companiei, Monceanu renunta la nisa importanta a utilizatorilor, cei care prefera sa isi prepare in propria locuinta carnatii, managerul a facut pasul catre vanzarile din supermarket. "Romanii sunt foarte incantati de ideea de a-si prepara carnatii acasa, mai ales de sarbatori, cand au cate un porc de taiat. Vanzarile la caserole cresc cu 400% in perioada sarbatorilor", a comentat Monceanu. Oficialul apreciaza ca, in anul in curs, vanzarile catre aceasta categorie de clienti "au explodat", insa nu a facut o estimare pentru trimestrul de iarna, cand ar trebui sa se vada o crestere a vanzarilor, mai ales daca ne gandim la preparatele traditionale de sarbatori. "Inca nu am o evaluare exacta pentru ca suntem in plin sezon, dar va fi o surpriza si pentru noi", apreciaza George Monceanu. Pe fondul crizei economice, care afecteaza din ce in ce mai multe sectoare ale economiei, managerul de la Inorogul considera ca vor exista scaderi ale vanzarilor pe anumite produse, dar mizeaza pe un raport atragator intre pret si calitate pentru cresteri pe diverse segmente. Logistica Compania si-a crescut numarul de angajati de la 65, cati avea anul trecut, potrivit bilantului publicat pe site-ul Ministerului de Finante, pana la 140, iar managerul spune ca anul acesta nu va mai face alte angajari. Acesta se gandeste, totusi, sa mareasca parcul de masini disponibil pentru transportul marfii, atat in tara, cat si in strainatate. "Mai achizitionam zece masini, pe langa cele 25, pentru a imbunatati distributia", a precizat George Monceanu. In 2007, compania a achizitionat o "viitoare fabrica de mate", la Filipestii de Padure, judetul Prahova, facand astfel un pas catre productia romaneasca de membrane. Managerul a explicat ca, in aceasta fabrica, vor lucra 350 de angajati si va incepe sa functioneze de anul viitor. Potrivit acestuia, punctul de lucru de la Filipestii de Padure are o capacitate de productie pentru membrane de oaie de 500.000 m/luna, membrane porc, 1.500.000 m/luna, iar pentru membrane vita de 300.000 m/luna. Istoric Societatea Inorogul a fost fondata in anul 1994 de Monceanu Emilian. Din acelasi an, s-a alaturat echipei manageriale si fiul sau, Monceanu George, implicandu-se personal in cadrul societatii si ajungand, in scurt timp, sa acumuleze experienta si cunostinte vaste in acest domeniu. A reusit sa cunoasca piata interna si cerintele ei mergand la clienti in toata tara si a vizitat producatori din toata lumea. Investitiile din ultimii ani, precum si cele ce urmeaza, sunt facute pentru a raspunde atat cerintelor venite din partea clientilor, cat si celor venite de la furnizori.