Stirieye

312

Agricola bacau – crestere cu 40% a vanzarilor de produse de post sav’or
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Vanzarile de produse vegetale Sav’Or, fabricate si comercializate de Europrod SA – companie din cadrul Grupului de firme Agricola Bacau – vor creste in perioada postului cu 40% fata de perioada similara din anul 2009, estimeaza compania.

Vasile Roman, directorul Europrod spune ca evolutia de pana acum a vanzarilor, de la inceputul postului dinaintea Sarbatorii Pastelui, ne determina sa apreciem ca vom avea o crestere valorica de circa 40 de procente. Potrivit istoricului nostru, vanzarile de produse de post Sav’Or cresc in volum de la 1 tona, pe o luna in care nu se posteste, la 20 tone pe luna de post. Procentual, asadar, de douazeci ori mai mult si in volum si in valoare. Pretul mediu al acestor produse este de 10 lei/ kg a mai precizat Roman. In portofoliul Europrod Bacau, gama de produse pre-gatite vegetale include cinci sortimente: Hamburgeri, Crochete, Nuggets, Fingers si Parjoale vegetale, comercializate sub brandul Sav’Or. Cele mai vandute produse Sav’Or de post sunt Parjoalele vegetale si Hambugerii vegetali. E drept ca in perioada postului vanzarile la produsele pre-gatite din carne scad cu aproximativ 20%, dar aceasta scadere este compensata in valoare de cresterea exponentiala a produselor Sav’Or vegetale, precizeaza Vasile Roman.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.