„În ultimii ani, Albalact a dezvoltat parteneriate strânse cu jucători importanţi din HoReCa şi împreună cu ei am identificat astfel oportunităţi în acest canal, pe care am hotărât să ne extindem ca furnizor. Am considerat că este timpul să ne concentrăm şi pe segmentul de piaţă unde consumatorul nu cunoaşte în mod direct produsele utilizate în preparatele servite, însă începe să devină foarte atent la ingredientele folosite în preparate“, a declarat pentru Ziarul financiar doamna Irina Măndoiu, directorul comercial al Albalact, companie cu afaceri de 475 de milioane de lei anul trecut. Producătorul de lactate Albalact (simbol bursier ALBZ) îşi propune să obţină anul acesta o cifră de afaceri de 419 milioane de lei, în creştere cu 2,7% faţă de veniturile din vânzări obţinute anul trecut, care s-au cifrat la 408 milioane de lei. Noua ţintă de vânzări bugetată reprezintă cifra de afaceri consolidată a grupului, revizuită în conformitate cu standardele internaţionale de raportare financiară (IFRS), pe care Albalact a fost obligată să le adopte ca urmare a transferului de pe RASDAQ pe piaţa reglementată.