174

Albalact și-a crescut cota de piață la 27,6 %

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Albalact, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor, a înre­gis­trat în perioada mai-noiembrie 2014 o creştere de 20% și și-a crescut cota de piaţă în cate­goria lapte, de la circa 22% la 27,6% avansul fiind datorat lansării bido­nului de lapte cu mâner pentru brandul Zuzu.

  „Cu bidonul de lapte am reuşit să creştem categoria de lapte sau cel puţin să aducem consumatori care cum­părau lapte din pieţe către pro­du­sele ambalate. De asemenea, acest bidon ne-a ajutat să ne creştem cota de piaţă în segmental de lapte. În noiem­brie 2014, Albalact avea o cotă de piaţă de 27,6% în volum şi 31,6% pe total piaţă a laptelui“, spune Stephane Batoux, directorul general al compa­niei, cu afaceri de 423 milioane de lei (aproape 96 mil. euro) în 2013.   Potrivit domnului Batoux, citat de Ziarul financiar, piaţa nefiscalizată reprezintă una dintre cele mai mari provocări ale com­paniilor de pe piaţa lactatelor, aceasta ajungând la 40% dintr-o in­dus­trie care a pierdut peste 100 de fabrici în criză. Cu toate acestea, Albalact este lider pe piaţa lap­telui, smântânii şi untului. Conform in­formaţiilor furnizate de companie, cea mai mare pondere în businessul Albalact o are laptele, urmat de iaurt, smân­tână, unt şi brânză proaspătă.   Amintim că, potrivit ultimelor date, Albalact a ajuns în fericita situație în care, acum, ocupă locul al doilea, în Top-ul procesatorilor de lapte din România, prima poziție fiind ocupată în continuare de Danone România, liderul absolut al vânzărilor de iaurturi.   Alăturat acestei probleme ridicată de oficialii firmei din Alba Iulia, Jan Willem Kivits, managerul general al companiei FrieslandCampina a declarat pentru Ziarul financiar că mari dificultăți sunt întâmpinate de producătorii de lactate și din cauza uriașei cote de TVA, fapt care, coroborat cu scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor, dar și cu importurile de lactate la prețuri foarte mici, au condus la diminuarea consumului.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2