241
Desi este prezenta pentru prima data la targul Alimentaria, compania Toneli Holding dovedeste ca raspunde prompt si cu o oferta deosebit de consistenta, din punct de vedere al calitatii si al inovatiei, celor mai noi tendinte ale pietelor internationale. Astfel, dupa cum ne-a declarat doamna Mihaela Moisa-Marketing Manager al firmei, prezenta firmei pe care o reprezinta la targul din Barcelona are ca scop, in primul rand, testarea pietei, captarea de capital de imagine, extinderea de contacte internationale si studierea preferintelor occidentale. Asta nu inseamna ca actiunile de export sunt scoase din calcul, compania avand pana in momentul de fata un procent de 15 % pe acest segment, din totalul volumului de afaceri. Asadar, pentru a capta atentia beneficiarilor externi, Toneli Holding propune oua obtinute de la pasari crescute in sistem free range, ouale destinate special copiilor, cu marca Tonelli Kids, dar si oua imbogatite cu seleniu si oua imbogatite cu Omega 3. In acest fel, se spera ca, in scurt timp, operatiunile de export sa se dinamizeze in mod accentuat, noi tari adaugandu-se pe lista din care, acum, putem aminti Belgia, Italia, Suedia si Africa de Sud. (Corerspondenta de la Barcelona, 17 aprilie 2018, Ilie Stoian)