111

Arla Foods lansează pe piața engleză un nou tip de iaurt

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Arla Foods a intrat pe piața de iaurturi a Marii Britanii cu Arla Protein – un iaurt cu un conținut slab în găsimi, bogat în proteine, cu care consumatorii finlandezi sunt deja familiarizați.

  Arla Foods, care este deținută de 13.500 de producătorii europeni de produse lactate, inclusiv 3.500 din Marea Britanie, a lansat recent pe piața Marii Britanii iaurtul Arla Protein, cu un conținut scăzut de grăsimi, și unul ridicat de proteine.  Fiecare recipient cu o capacitate de 200g de Arla Protein, care este disponibil în variantele cu zmeură, căpșuni și afine, conține 20 g de proteine (aproximativ 40% din consumul zilnic recomandat în Marea Britanie, de 50g). Arla Protein se ​​va adresa ”consumatorilor din ce în ce mai activi și mai preocupați de o alimentație sănătoasă” și speră că va atrage segmentul cuprins în categoria de vârstă de 25-35 de ani. O gamă largă de produse Arla Protein, incluzând brânzeturi, iaurturi, lapte și băuturi, sunt deja comercializate în Finlanda. Produsele cu marca Arla Protein care se vor găsi pe rafturile din Marea Britanie vor fi totuși realizate din lapte degresat achiziționat de la fermierii britanici, a spus Arla într-o declarație. Lansarea Arla Protein ​​marchează și debutul în Marea Britanie a mărcii Arla, care este deja bine implementată într-un număr de țări europene, printre care Suedia, Finlanda și Danemarca. Decizia de a introduce brandul Arla pe piața insulară este în conformitate cu ambiția cooperativei de produse lactate de a deveni marce de lactate lider în Marea Britanie. ”Numele Arla prezintă o mare oportunitate de a construi un brand în jurul unei moșteniri care se bazează pe caracteristicile benefice pentru sănătate ale produselor lactate oferite de noi și intrarea acestui produs în cadrul categoriei consolidează poziția noastră în categorie, precum și pe cea de lider în domeniul lactatelor din Marea Britanie”, a declarat Stuart Ibberson, director de categorie la Arla Foods UK. Consumatorii ar trebui să se aștepte să vadă ”noi produse inovatoare” și ”noi extensii de gamă” de la Arla.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2