„Lansarea noului brand se înscrie în strategia de diversificare a portofoliului de mărci proprii Billa România pentru a oferi clienților produsele cele mai potrivite pentru toate ocaziile de consum la prețuri accesibile. Știm că românii încep să fie din ce în ce mai preocupați de alimentație, care este mai mult decât o necesitate și devine o adevărată pasiune. Astfel am creat Billa Premium pentru a satisface cele mai exigente așteptări de rafinament culinar ale clienților noștri”, a declarat Sorana Georgia, Director General al Billa România. Noua gamă de mărci private va putea fi găsită în toate magazinele rețelei începând cu 19 noiembrie. Billa este prezentă în România din februarie 1999 şi este parte componentă a grupului german Rewe, care numără peste 15.000 magazine şi 300.000 angajaţi în întreaga Europa, cu o cifra de afaceri de aproape 50 miliarde euro. În România, grupul german Rewe deţine şi magazinele de discount Penny Market şi XXL Mega Discount. Billa România opezează 86 de magazine la nivel național. Retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,41 miliarde de, iar profitul net a fost de 2,34 milioane de lei, informează Progresiv.