109

Bright Food țintește achiziționarea unei firme europene

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Bright Food, a doua mare companie din domeniul producției alimentare din China și una dintre firmele cu cel mai mare apetit în realizarea de achiziții își va muta accentul în ceea ce privește zonele de interes de la firmele de lactate, cereale și gustări către companiile distribuitoare de produse alimentare.

  Compania de stat, care este în mijlocul unui proces de globalizare al activității sale, a cumpărat în 2010 un pachet de control la importantul producător neo-zeelandez de lactate Synlait, a achiziționat o cotă de 75% din producătorul de alimente australian Manassen Foods, în anul următor, iar apoi și-a continuat șirul achizițiilor cu o cotă de particiapre de 60% la capitalul companiei britanice din domeniul producției de cereale Weetabix. Anul trecut firma a plătit 2,5 miliarde USD pentru un pachet de 56% din acțiunile producătorului israelian de lactate Tnuva.   O țintă cu un profil de înaltă ținută Bright Food este acum în căutarea unei firme europene care să constituie o platformă pentru introducerea calității pentru produsele alimentare de pe piața chineză și pentru distribuirea propriilor produse la nivel mondial. Se așteaptă ca această perioadă de verificare să fie finalizată până în iulie sau august, timp în care acordul de achiziție ar putea merge mai departe. Într-o declarație dată pentru South China Morning Post, Bright vicepreședintele Bright Food Ge Junjie a dezvăluit că el crede că acum era momentul de a schimba tactica. ”Cumpărarea doar de firme producătoare de bomboane, biscuiți și ciocolată de pe piețele externe nu mai este în conformitate cu strategia pe termen lung a Bright Food, acum că am devenit proprietarii unor companii precum Manassen”, a spus Ge. ”Dorim să ne concentrăm acum eforturile pentru a crea o sinergie între afacerile noastre interne și cele de peste mări”.   Își propune să fie un gigant alimentar Oficialul Bright Food, care este, de asemenea, delegat al Congresului Național al Poporului, a declarat că un euro slab, creșterea cererii chineze pentru produsele alimentare importate și creșterea gradului de conștientizare în rândul întreprinderilor internaționale cu privire potențialul piaței chineză au fost liniile directoare ale strategiei globale a Bright Food. ”Bright Food își propune să fie un gigant multinațional în domeniul alimentar”, a spus Ge. ”Noi nu am investit fonduri masive doar pentru a achiziționa toate tipurile de întreprinderi din sectorul alimentar străin. Sperăm să aducem manageri capabili și stiluri de management care să contribuie la consolidarea facerilor noastre”. Unitățile de peste mări au realizat anul trecut 10% din cifra de afaceri a firmei, și se dorește ca această cotă să ajungă la 25% în termen de cinci ani.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2