146

Campanie pentru brânză cheddar cu nivel scăzut de grăsime

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Producătorul de brânză cheddar, Cricketer Farm a înregistrat cel mai mare volum de vânzări din acea lună pentru brânza cu nivel scăzut de grăsime, agricole a înregistrat cele mai mari vânzări vreodată lunare de marca lor jumătate brânză de grăsime, Cheeky Cow Cheese, în urma unei promoții la supermarket-ul Lidl unde s-au vândut 23.000 de pachete în doar două săptămâni în Marea Britanie, informează Dairy Industries.   Acest lucru a fost susținut de lansarea campaniei de marketing de săptămâna trecută pentru a crește vânzările în zona de sud-vest și pentru a ajuta promovarea brânzeturilor ca fiind cea mai sănătoasă alternativă la brânza cheddar cu conținut maxim de grăsime.   Fiind una dintre primele companii de lactate din țară care au semnat acordul pentru Codul de Bune Practici Voluntar pentru Lactate în 2012, această creștere este favorabilă pentru grupul Cricketer Farm de fermieri de lapte independenți din Somerset și Devon.   În timp ce o creștere a consumului de brânză este o veste pozitivă pentru Cricketer Farm și pentru întreg sectorul de produse lactate în ansamblu desigur, Greg Parsons luptă în continuare din greu pentru a convinge retailerii britanici că ar trebui să satisfacă cererea mare din partea consumatorilor pentru produse lactate sănătoase. "Din păcate, lanțurile mari de supermarketuri nu au recunoscut încă potențialul național al brânzeturilor Cheeky Cow atunci când vine vorba de o brânză gustoasă, sănătoasă. Știm că cererea este acolo prezentă datorită e-mailuri primite în fiecare zi de la oameni din Marea Britanie despre cum și de unde pot cumpara această brânză. Deci, mai degrabă decât să așteptăm pentru o eventuală listare, am mers mai departe și am lansat recent magazinul nostru online de brânzeturi și deja vedem vânzări din întreaga țară. " Nu toată lumea este convinsă de brânza sănătoasă, domnul Parsons si echipa sa se va deplasa prin sud-vest pentru a informa consumatorii despre această brânză și pentru a da vouchere, ca parte a campaniei lor "Cheeky on Tour", o campanie de informare direct la consumatori. Ei spera sa demonstreze consumatorilor cât de ușor este de a schimba produsele de zi cu zi pentru alternative sanatoase și în același timp să sprijine fermieri pentru achiziționarea de produse lactate britanice.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2