114
Ca Vicepreşedinte al unei regiuni recent reorganizată, Héaulmé îşi asumă responsabilitatea coordonării operațiunilor companiei într-o zonă geografică foarte diversă, cu un mediu de afaceri în continuă schimbare pentru Tetra Pak. Concurenţa între furnizorii de soluţii de ambalare în cutii de carton și cei care oferă soluții alternative este în creştere. În acelaşi timp, consumul de lactate şi băuturi răcoritoare, categorii principale pentru Tetra Pak, se află sub presiune. În contextul unei structuri organizaționale regândite, stimularea creşterii şi ridicarea nivelului de competitivitate sunt obiectivul lui Héaulmé, astfel încât Tetra Pak să îşi menţină poziţia de lider în industrie.
“Tetra Pak a continuat permanent să crească de la înființare companiei. Acest palmares impresionant a fost realizat prin inovaţie, orientare către clienţi şi sustenabilitate. Vom continua să construim pornind de la bazele acestei tradiții puternice. Ne vom concentra atenţia pe o mai bună mobilizare a portofoliului nostru solid, extinderea pe noi segmente de piață și consolidarea zonelor critice de afaceri, precum Serviciile Tehnice. Am făcut paşi importanţi în direcţia creării unei culturi de perfecționare continuă şi excelenţă împreună cu clienţii noştri şi îmi iau angajamentul să consolidez acest lucru în următorii ani”, declară Charles Héaulmé.
Încă din 1999, de când s-a alăturat companiei Tetra Pak, Charles Héaulmé a deținut poziții de conducere în mai multe țări din Europa și America Latină. Cel mai recent, el a fost Directorul General al Tetra Pak Iberia. În timpul carierei sale la Tetra Pak a trăit și a lucrat în 9 țări, cunoscând astfel diferite contexte ale pieței și ale mediului de afaceri, de la susținerea operațiunilor în perioadă de recesiune până la implementarea strategiilor de creștere.
Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienţii şi furnizorii noştri, oferim produse sigure, inovatoare şi în armonie cu protecţia mediului înconjurător, care satisfac în fiecare zi cerinţele consumatorilor din peste 170 de ţări. Având aproximativ 23000 de angajaţi în peste 80 de ţări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziţiei de lider în industria de profil, pentru crearea unei creşteri profitabile în armonie cu protecţia mediului înconjurător şi cu o bună conduită socială. Motto-ul nostru „PROTEJEAZĂ CE E BUN™" reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase şi disponibile oriunde. Mai multe informaţii despre Tetra Pak sunt disponibile pe www.tetrapak.ro Tetra Pak și „PROTEJEAZĂ CE E BUN™" sunt mărci care aparțin Grupului Tetra Pak.