105

Ciobanul Ghiță și-a închis magazinul din București

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Mai mult ca sigur, celebritatea adusă de prezența într-un spot publicitar pentru un post de telefonie nu ține loc de pricepere în afaceri. Asta, pentru că, binecunoscutul personaj Ciobanul Ghiță, și-a închis magazinul de brânzeturi după doar un an de zile, pe care și-l deschisese în București. Cauza, ar fi, potrivit acestuia, chiria mare pe care trebuia să o plătească pentru spațiul din Piața Progresul.   Cu o concurență puternică din partea altor producători din zona Ardealului, dar și cu o chirie pe măsura condițiilor moderne de vânzare, nici măcar faima celebrului oier din reclame nu a putut ține afacerea pe linia de plutire. Așa se face că Ciobanul Ghiță a dat faliment cu magazinul său de brânză din București și a decis să se întoarcă acasă, la oile lui, și, eventual, să caute să-și vândă produsele la Cluj.   „Nu-l mai am pe cel din Bucureşti (magazinul – n.r.), l-am închis, nu a fost acolo aşa vad bun şi era foarte greu şi cu animalele şi cu magazinul, era prea multă muncă şi câştig cam puţin”, a declarat Ghiţă, pentru Adevărul.   Gurile rele spun că prețul pe care Ciobanul Ghiță îl cerea pentru brânza sa de Sibiu era prea piperat. Mai mult, oferta sa nu se diferenția cu nimic față de cea a altor magazine din Piața Progresul, care ofereau aceeași brânză, la un preț mai modest. Este de notorietate și faptul că la piața bucureșteană, una dintre cele mai moderne din țară, chiria pentru închirierea unui spațiu pornește de la circa 1.000 de euro, sumă la care se adaugă cheltuielile cu energia electrică și cu serviciile comune de care beneficiază comercianții (curățenie, pază, etc.).   În prezent, Ghiță Ciobanul s-a întors la Jina și caută să își deschidă un alt magazin în Cluj-Napoca. În paralel, plănuiește să își ridice o pensiune în Mărginime și să investească într-o stână turistică în Orăștie. (Foto: TimeTv.ro)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2