Fairlife are un conţinut mai cu 50 % mai mare de proteine şi calciu decât laptele obişnuit și cu 30 % mai puţin zahăr. În plus, noul produs nu va avea lactoză. Decizia Coca-Cola de a include în gama de produse şi lapte vine ca urmare a unor scăderi în vânzări pe anumite segmente din piaţa americană, cum este cel al laptelui conveţional, mai ales după ce s-au înregistrat mai multe scandaluri după îmbolnăviri cauzate de consumul de lapte produs local infestat cu melamină. Această nouă orientare a companiei Coca Cola Inc. este determinată și de cererea pentru produse lactate cu arome şi cu conţinut mai mare de proteine este în creştere. Sortimentul de lapte care va putea fi cumpărat din decembrie în SUA este mai scump decât produsele existente pe piaţă (dublu decât laptele obişnuit) urmare a formulei sale îmbunătăţite. Astfel, Fairelife are un conţinut mai mare de proteine şi calciu decât laptele obişnuit (cu 50% mai mult), mai puţin zahăr (cu 30% mai puţin) şi nu va avea lactoză, notează şi Business Insider. Anunţul Coca-Cola de a se lansa pe piaţa lactatelor este şi o urmare a campaniei de reducere a cantităţii de zahăr din produsele comercializate, mai ales că în rândul americanilor s-a înregistrat o scădere a consumului de băuturi carbogazoase îndulcite, conform France Press. " Vom continua să investim în business-ul cu lactate, să construim un brand puternic, pentru că în următorii ani va curge cu bani din vânzările acestui produs", a declarat Sandy Douglas, senior vice-preşedinte la Coca Cola. Compania a lansat deja o campanie publicitară în SUA, care face trimitere la perioada anilor 50, modelele din reclamă fiind îmbrăcate în rochii din lapte după modelul celebrei rochii purtate de actriţa Marilyn Monroe. Prin aceasta, Coca Cola dovedește că face apel la tradiție și vechile valori, readucând în atenție, cel puțin grafic, concepte de succes ale anilor 50-60.