121

Conceptul PROFI LOCO, la peste un an de la lansare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Începând de ieri, la un an, o lună și o săptămână de la apariția pe piață a conceptului PROFI LOCO, magazinul de retail modern destinat zonelor din afara marilor aglomerări urbane, rețeaua PROFI numără 50 de astfel de magazine odată cu inaugurarea unității de la Borcea, în județul Călărași. Aceasta se află pe strada Călărași, nr. 417 și are o suprafață totală de 323 m2, din care sala de vânzări ocupă 237 m2.   Prin conceptul LOCO rețeaua PROFI avansează curajos într-o zonă pe nedrept ocolită de investitori și se constituie într-un pilon de dezvoltare durabilă a României prin ridicarea comunităților locale de la sate. Deschiderea unui magazin LOCO înseamnă că între 11 și 15 persoane ajung să se bucure de siguranța zilei de mâine deoarece sunt angajate cu carte de muncă și beneficiază de asigurări sociale și de tot ce înseamnă o angajare legală.   Noutatea adusă de magazinele PROFI LOCO constă în adaptarea sortimentului la nevoile locuitorilor zonei în care funcționează. Cele aproximativ 2500 de produse puse în vanzare aici diferă în oarecare măsură față de cele din magazinele PROFI Standard și CITY, oferta LOCO cuprinzând și o serie de unelte și scule, butoaie, articole de grădină (furtun, găleată, sfoară), textile, menaj și sticlărie.   În LOCO sunt nelipsite obișnuitele produse marcă proprie și cele achiziționate din țară sau importate doar de PROFI, de bună calitate și la prețuri care pot fi și cu 40% mai mici decat cele similare ale brandurilor naționale.   Aceste magazine reprezintă o șansă și pentru micii producători de legume și fructe care vin să vândă aici unele dintre roadele lor foarte proaspete, cum ar fi pătrunjelul, verdeața, ridichiile și altele. De altfel, PROFI încurajează producătorii români în general și de aceea peste 90% din ce se vinde prin această rețea provine de la furnizori din România.   Persoanelor de peste 60 de ani care decid să își facă un card de fidelitate PROFI li se oferă în fiecare miercuri câte un alt produs cu o reducere de preț substanțială, în timp ce în fiecare zi de marți, în cadrul promoției “Card ofertă”, deținătorii de card PROFI, indiferent de vârstă, se pot bucura de anumite produse care, numai lor, le sunt vândute cu un preț mult mai mic.   Ca de altfel în întreaga rețea, la LOCO se regăsesc și 10 produse cu adaos comercial zero, produse de bază, cum ar fi făină, ulei, ouă, si altele. PROFI le pune în vânzare la preț de achiziție, oferindu-le ca pe o contribuție socială pentru comunitățile în care activează.   PROFI totalizează azi 443 de unități dintre care 307 funcționează în format Standard și 86 în format City, pe lângă cele 50 de unități Loco. Prezent în 216 localități din toate județele și municipiul București, PROFI este rețeaua de retail cu cea mai mare extindere geografică din România. (Pentru detalii, dați click pe miagine.)

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2