"Pe primele trei luni am avut o creştere a vânzărilor cu 24% în volum şi cu 19% în bani. Deşi estimam o majorare de 12% la începutul anului, creşterea a fost dublă, iar acest lucru se datorează în primul rând controalelor ANAF făcute începând din ianuarie, care au determinat jucătorii de pe piaţa neagră să fie mult mai reţinuţi", a spus Timiş. El a explicat că în urma verificărilor fiscului o parte dintre cei care produceau şi vindeau mezeluri la negru au diminuat volumul afacerilor, astfel încât piaţa neagră s-a contractat semnificativ. "Cei care lucrează la negru sunt mult mai grijulii şi mai reţinuţi în aceste luni. Se închid magazine care vindeau la negru, se închid antrepozite, iar piaţa începe să se cureţe şi companiile care lucrează corect să aibă rezultate mai bune decât se aşteptau", a adăugat Timiş. Acesta a adăugat că deşi bugetase iniţial investiţii de 5 milioane de euro pentru acest an, rezultatele din primul trimestru l-au determinat să mărească suma alocată la 8 milioane de euro. Cris Tim va investi în acest an într-o cramă, o fabrică de mâncare gata preparată (ready meal), o fabrică de îngheţată, în logistică şi în mărirea capacităţii de producţie a fabricilor existente. Anul trecut, Cris Tim a avut o creştere de 20% în zona mezelurilor şi pe total grup a crescut cu 15%, ajungând la un volum al afacerilor de aproximativ 90 de milioane de euro şi cu o EBITDA în creştere de la 8% la 10%. Din grupul Cris Tim fac parte mai multe firme, printre care una de procesare de mezeluri, o firmă de logistică şi vânzare, o fermă cerealieră şi de vaci cu lapte, o fermă viticolă, una de catering şi magazine şi o societate de construcţii.