Ambalajul consolidează identitatea vizuala a brandului deoarece acum retailerii pot aranja mai eficient produsul pe rafturi. "Datorită tehnologiei de print offset putem obține calitatea imprimării excelente pe care o dorim. Și asa terminam același ambalaj cu o gamă largă de materiale, cerneluri și lacuri ", a declarat Juliano Brites Rodriguez, marketing K & S, Mondelez Brazilia. Compania a selectat ambalajul IML, datorita calității sale de imprimare și decoreaza toate părțile ambalajului cu o singură etichetă. Reprezentantii Mondelez au optat pentru DoubleSided IML cu doua fete sau etichete IML care sunt imprimate pe ambele părți pentru mai multe oportunități de marketing și acum imprimă rețete pe interiorul capacelor. Mondelez Brazilia a spus ca la proiect a lucrat cu Verstraete IML și compania braziliana care realizeaza suprafete din plastic, Jaguar Plásticos. DoubleSided IML de la Verstraete IML este o eticheta IML care poate fi printata pe ambele parti. Exista numeroase motive pentru care producatorii de alimente pot allege etichetele Doublesided IML:
DoubleSided IML ofera o solutie pentru noile norme legislative care cer etichete alimentare care sa contina mai multe informatii. Etichetele DoubleSided IML ofera producatorilor de alimente spatiu dublu de printare decat traditionalele etichete IML.