Ingredientele si compozitia retetei sunt parghiile cu care, retaileri si producatori, decid pozitionarea finala a produsului prin prisma pretului de raft. Artificiile folosite au dus practic la aparitia unor noi produse in a caror denumire prepozitia "din" este tot mai rar intalnita. In locul ei, la loc de cinste, troneaza prepozitia "cu". O simpla corectie gramaticala ar spune unii. In spatele ei insa, continutul de carne din produs, sau modul in care aceasta a fost selectionata, arata adevarata fata a respectivului articol. Contextul economic actual a dus practic la regandirea unor retete, iar faptul ca aceste produse se si cumpara, confirma cu tristete scaderea puterii de consum pentru o mare parte a populatiei Romaniei. Recent lansat pe piata, noul articol sub brand Carrefour Discount propune o reteta "de criza" am spune noi, pentru cremwurstii din carne de pasare. De fapt "cremwursti cu pasare" ca sa respectam ad-litteram denumirea produsului. Fabricat in Romania, articolul propune consumatorilor urmatoarea reteta: "carne de pasare separata mecanic (40%), apa, slanina, sorici, proteina vegetala din soia, amidon din cartofi, condiment, sare, fibre vegetale, zaharuri (dextroza, glucoza), stabilizatori (polifosfati de sodiu), potentiator de aroma (glutamat monosodic), antioxidant (izoascorbat de sodiu), conservant (nitrit de sodiu), colorant (carmin). Contine: soia si carne separata mecanic".