Stirieye

361

Cris-tim fructifica la limita brandul bunea haiducul
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

Inregistrat la OSIM inca din luna mai a anului 2003, brandul Bunea Haiducul, care se afla in proprietatea Cris-Tim, este de abia acum fructificat, cu noua luni inainte de expirare a dreptului de proprietate asupra marcii.

Astfel, la inceputul acestei luni, compania condusa de presedintele ARC, Radu Timis, a lansat pe piata gama de produse cu aceasta marca, gama care se individualizeaza prin metodele traditionale de fabricare. Preparatele fierte-afumate din gama Bunea Haiducul au un termen de valabilitate de 10 zile, sub aceasta marca fiind oferite, pentru inceput, consumatorilor, pastrama de vita, ceafa si muschi tiganesc. Totodata, mezelurile din gama Bunea Haiducul se alatura gamei Vitality, fiind realizate fara E-uri si fara conservanti, folosind o linie tehnologica in care s-au investit 4 milioane de euro. Practic, este vorba de un sistem de protectie alimentara de ultima generatie, care printr-un procedeu 100% natural si neinvaziv asigura cresterea calitatii mezelurilor si pastrarea prospetimii. Tehnologia presupune scufundarea in apa rece, la o presiune de 6000 de bari, a produselor ambalate si etichetate, distrugandu-se astfel majoritatea bacteriilor, fara afectarea celulei de carne sau modificarea valorii nutritive si a proprietatilor organoleptice ale produselor.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.