Stirieye

319

Cris-tim lanseaza o noua campanie publicitara
MeatMilk

Autor

MeatMilk.ro

Distribuie pe

facebooktwitter
article

"Colectioneaza amintiri cu Family Șunca", o campanie marca Cristim, a inceput pe 1 aprilie si se va incheia pe data de 30 aprilie, produsul promovat prin intermediul acesteia fiind Family Șunca varianta vrac, dupa cum arata site-ul Smark.ro.

Pentru a participa la aceasta promotie, participantii trebuie sa achizitioneze produsul Family Șunca si sa razuiasca eticheta de pe produs pentru a gasi mesajul castigator. Pe baza talonului razuibil participantii pot castiga un numar total de 2140 premii distribuite astfel: 1600 premii a cate 5 lei; 700 premii a cate 10 lei; 60 premii a cate 50 lei; 30 premii a cate 100 lei; 15 premii a cate 200 lei; 5 premii a cate 500 lei. De asemenea, la achizitia a minim 350g din produsul Family Șunca, in perioada promotiei, pe baza bonului fiscal clientii isi pot ridica instant premiul constand in rame magnetice direct de la magazinul de la care a achizitionat produsul. Aceste rame pot fi colectionate, avand 10 modele diferite, pentru fiecare membru al familiei. Valoarea totala a premiilor inscrise in aceasta campanie este de 43.815 lei.

Ai aflat ceva nou din acest articol?

Articolul anterior
Articolul urmator

Citește și:

Ești gata să-ți dezvolți afacerea ?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai noi știri.