(Autor: Cristi Irimia) Consumatorii români caută din ce în ce mai mult brandurile româneşti, iar Albalact a profitat de acest trend favorabil, românii căutând un preţ favorabil care să corespundă criteriilor de calitate în acelaşi timp, a spus Cristina Miclea, director de marketing Albalact la conferinţa ZF Branduri Româneşti. „Nu cred că am ajuns la consumatori prin noroc, deşi am profitat de un moment favorabil brandurilor româneşti pe piaţă acum mai mult decât oricând. Consumatorii caută branduri româneşti în categoriile de food. Am lansat Zuzu când consumatorii credeau că tot ce vine din afară e bun. La momentul respect piaţa chiar avea nevoie de un band care să vorbească pe limba consumatorului român de atunci, dar să arate internaţional”, a spus Cristina Miclea, director de marketing Albalact . „Am lansat brandul Zuzu în martie 2006, în august 2007 era lider pe categoria lapte pasteurizat, în 2008 era lider pe piaţa totală de lapte. Partenerii din afară ne întreabă dacă Zuzu înseamnă ceva, dar Zuzu e o stare de spirit. Am păstrat acest look internaţional al brandului în ultimii zece ani, dar şi spirital românesc, ludic, vesel. Albalact e singurul produs al cărui ambalaj nu îl putem schimba. Am încercat să aşezăm elemente grafice în anume fel şi a trebuit să ne întoarcem la ce avem acum. Investim în promovare câtva sute de mii de euro în TV, nu trecem de milioane de euro. Brandul este cel mai important, există şi consumatori pentru care preţul este important. Pentru o mare parte dintre consumatori este foarte important brandul şi producătorul, apoi gustul la iaurt, de exemplu”.