122

Danone a inaugurat o nouă linie de ambalare

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Marți, 28 aprilie, la sediul din București al companiei Danone România, în prezența ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Daniel Constantin, a Secretarului de Stat în MADR, Daniel Botănoiu, a președintelui APRIL, Dorin Cojocaru și a altor invitați, a fost inaugurată noua linie de ambalare a iaurturilor.

  Înaintea momentului inaugural, domnul Dieter Schultz- Președinte al Diviziei Danone-Europa de Sud-Est, a făcut o scută prezentare a activității pe care o conduce. Evidențiind faptul că Danone România procesează lapte românesc în proporție de 100 %, domnul Schultz a amintit asistenței că firma pe care o conduce este liderul incontestabil al pieței iaurturilor din țara noastră. Referindu-se la noua linie de ambalare, președintele Danone România a afirmat că ”relansarea a jumătate din portofoliul de produse Danone într-un ambalaj îmbunătățit, mai ergonomic, mai aspectuos și distinctiv la raft, folosit doar de Danone, reprezintă o investiție de 10 milioane de lei, concretizată în implementarea unei tehnologii unice. Noul ambalaj, cu numele KISS (keep it simple & safe), va surprinde consumatorii cu o simfonie de culori și va fi ușor de observat la raft, dat fiind că această înnoire vizează un sfert din piața de iaurturi din România”. Amintim că noua linie de ambalare este completată de două sisteme robotizate de paletizare, fapt care facilitează la maxim activitatea de distribuție, realizându-se astfel economii substanțiale.   Ulterior acestei scurte prezentări, toți cei prezenți au vizitat secțiile de producție, oprindu-se în fața noii linii de ambalare, acolo unde, Dieter Schultz și Daniel Constantin au tăiat panglica inaugurală.   Întrebat fiind despre cum vede evoluția vânzărilor de iaurturi, după data de 1 iunie, domnul Dieter Schultz a declarat special pentru revista Fabrica de Lapte: ”Așteptăm cu toții, cei de la Danone România, ziua de 1 iunie, când TVA-ul la produsele lactate va fi de doar 9 %. Iar, această zi, sunt convins, va marca creșterea vânzărilor. Să nu uităm că nivelul de consum de iaurt, în România, este extrem de scăzut. Așadar, există un foarte mare potențial de creștere, pe care Danone România îl va fructifica la maxim”.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2