“Noua tehnologie și noul pahar de iaurt sunt brevetate de Danone, iar România este prima țară din estul Europei în care compania implementeaza această inovație. Paharul KISS, nume care derivă din sintagma “Keep It Simple & Safe”, a fost creat de Grupul Danone din dorința de a lansa un format unic, cu un design ergonomic, mai ușor de folosit de către consumator. Noul pahar are totodată un design mai atractiv, ușor de identificat și de diferențiat la raft, aducând un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor“ declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est. Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică. “ Acum 16 ani când am început să producem iaurturi în România, am stabilit noi standarde pe piață și am reușit să atragem noi consumatori către categoria de iaurturi. Acum ducem aceste standarde mai departe, răspunzând astfel așteptărilor consumatorilor noștri de a inova în permanență, în calitate de lider al pieței de iaurturi. Am investit peste 340 de milioane de lei în operațiunile noastre locale, iar această nouă investiție dovedește încrederea noastră în potențialul de dezvoltare al pieței românești, dar și dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în Romania, prin investițitiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone precum și în cauze sociale,” a adăugat Schulz. Fabrica Danone din București procesează aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an, o parte din această cantitate provenind de la ferme românești cu care Danone este partener încă din primul an de producție în România. Și cum iaurtul bun are nevoie de lapte de cea mai bună calitate, Danone România a sprijinit activ dezvoltarea fermelor românesti prin programe dedicate, cu o valoare cumulată de peste 30 milioane de lei, în ultimii 10 ani . Iaurturile în noul pahar KISS vor fi produse începând de la sfârșitul lunii aprilie și vor fi disponibile în magazinele din toată țara la începutul lui mai. “Am lansat noul pahar KISS pentru că știm că un ambalaj unic, deosebit crează o legătură între consumator și produsele preferate. Danone este lider în topul calității pe piața iaurturilor din România, iar pentru noi calitatea se reflectă atât în interior, cât și în ambalajul care protejează produsul”, explică Dieter Schulz. Noul pahar KISS va fi mai atractiv, mai colorat și mai elegant, dar va avea și un design mai ergonomic – baza rotundă a noului pahar îl va face mai prietenos, mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță. Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL - Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost votat drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS).