228

Danone își vinde divizia indoneziană de lactate fresh

autor

MeetMilk.ro

distribuie

Danone a fost de acord să-și vândă afacerile sale din Indonezia cu lactate frresh, pentru suma de 250 de miliarde de rupii indoneziene (20,5 milioane USD, 16,4 milioane EUR), către compania locală Indofood (ICBP) ce activează în domeniul producției de alimente și băuturi.

  Compania indoneziană ICPB cu sediul la Jakarta a anunțat într-un comunicat public transmis Bursei de Valori din Indonezia (IDX) că a încheiat la sfârșitul săptămânii trecute un acord de achiziționare a Danone Dairy Indonezia. Prin acordul, semnat la 21 noiembrie, divizia de lactate a ICPB, Indolakto, a achiziționat 100% din pachetul de acțiuni al Danone Dairy Indonezia. Finalizarea tranzacției care vizează divizia de lactate fresh, care este supusă aprobării  autorității de reglementare din Indonezia, se așteaptă a avea loc înainte de sfârșitul lunii decembrie, a informat DairyReporter. Achiziția va ajuta ICPB să satisfacă cererea tot mai mare de lapte din Indonezia. ”Ca urmare a acestei achiziții, ICBP va dispune de o capacitate suplimentară pentru a satisface cererea de lapte lichid din zona de vest a Indoneziei și își va întări prezența puternică în industria indoneziană a produselor lactate,” se menționează în comunicatul transmis către IDX.  

Indolakto preia și drepturile de marcă

  Odata semnată tranzacția, Indolakto va prelua dreptul de proprietate asupra tuturor mărcilor, desenelor și modelelor industriale, asociate popularei mărci indoneziene de produse lactate proaspete, Milkuat. Milkuat a fost lansat de Danone în Indonezia, în 2004. Laptele cu un conținut îmbogățit de vitamine și minerale se adresează în special copiilor cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani. Indonezia, cu o populație de 250 de milioane, este a cincea piață ca mărime pentru Danone, în ceea ce privește contribuția la vânzările grupului. Acesta a reprezentat 6% din veniturile Danone în 2013. Vânzarea diviziei sale de lactate fresh din Indonezia va permite probabil Danone de a se concentra pe dezvoltarea celorlalte ”business-uri” derulate în această țară asiaatică. construi pe alte interese sale din țară. Cea mai mare piață Danone în Indonezia este cea a comercializării de apă, urmată de cea de nutriție pentru sugari, de cea de produse lactate proaspete, și de cea de nutriție medicală.

aflat

anterior
urmator

read

newsletter1

newsletter2