Cu vânzări de 1,3 miliarde € (1,62 miliarde USD) în 2013, divizia de nutriție medicală este cea mai mică parte componentă dintre cele patru divizii ce contribuie la realizarea cifrei de afaceri totale a Danone. Danone a încercat de mai mult timp să vândă această divizie care fabrică produse alimentare destinate bolnavilor cu afecțiuni cronice sau flate în curs de recuperare. Portofoliul său include alimente lichide pentru pacienții spitalizați care nu pot mânca alimente solide, suplimente alimentare pentru persoanele în vârstă care nu au poftă de mâncare, și produse pentru cei care suferă de alergii. Pretendenții potențiali, menționați de-a lungul timpului ca a-și fi arătat interesul sunt Nestlé, Abbott Laboratories, Hospira și Fresenius, care, însă, nu au reușit să cadă de acord asupra prețului de 3 miliarde de euro (3,75 miliarde USD) cerut de Danone, preciza Bloomberg. Abordată de către DairyReporter.com pentru a comenta respectivele informații, firma franceză a declinat invitația. ”Noi nu dorim să comentăm nimic [pe] această temă, și nici cu privire la articolul Bloomberg”, a declarat purtătorul de cuvânt al Danone. Zvonurile care au circulat în ultimele luni arată că Danone va utiliza veniturile din vânzarea activității sale de nutriție medicală pentru a consolida afacerile sale din domeniul nutriției pentru sugari ce înregistrează vânzări de 4,3 miliarde EUR (5,37 miliarde USD) și a-și reduce dependența de produsele lactate proaspete.