Trendul ascendent al vânzărilor de produse destinate consumului copiilor, pe piața asiatică a contribuit substanțial la rezultatele bune înregistrate de Danone în trimestrul III din 2014. În cadrul anunțului cu privire la rezultatele sale financiare pentru cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014, Danone a raportat o creștere de 3% a veniturilor de la 5,259 miliarde EUR, în trim. 3 din 2013 la 5,419 miliarde EUR în trim. 3 din 2014. Compania cu sediul la Paris a atribuit creșterea vânzărilor ”tendințelor solide de creștere înregistrate pe toate segmentele, dar în special în domeniul produselor pentru bebeluși și copii mici.”. Divizia Hrană pentru Copii, care produce alimente pentru sugari și copii mici, a raportat vânzari de 1,054 miliarde EUR în trim. 3, față de 924 milioane EUR vânzări raportate pentru aceeași perioadă din 2013, adică o creștere de 17,3%. Danone a cunoscut un declin abrupt în vânzările de produse pentru bebeluși și copii mici, în trimestrul 3 al lui 2013, în special pe piețele din Asia, urmare a alertei infestării cu virusul botulismului a unor produse Fonterra.